JOM JADI GENG!

Wednesday, January 26, 2011

Kaki Sumaiyah lagi...

Hai..assalammualaikum..

Waaaa..sakit kepala aku...berdenyut-denyut..huwaaaa...bosanla rasa..mata ngantuk..tapi xleh plak nak pejam...smlm balik dari Bukit Jalil..singgah kt guardian jap..pi beli pembalut luka ngan plaster Sumaiyah..kaki dia tu nak kena rajin letak ubat...kang..x pasal2 berdarah balik

Nilah..luka Sumaiyah bila dah dibuka pembalut nyer...Ngeri gak...snap pakai HP je..tu yg  xcantik tu gambar dia..pas bukak je pembalut dia..cepat2 aku letak ubat dan balut balik kaki dia..x sanggup nak tengok lama2...Nyilu rasanya..terus balut kaki dia semula..



Nilah hasilnya...kena balut byk2 sbb dia buas sket..kang asyik tercabut je plaster tu..bertuahnyer budak..tinggi tul angkat kaki...hehe..dah mak yg nak amik gambar..kik..kik..

time aku kusyuk dok letak ubat kt kaki Sumaiyah ni..anak aku yg sorang lagi tu senyap je...x plak dia kacau aku letak ubat kat kaki kakak dia...pandang je belakang tengok dia dok kusyuk tengok TV...ngan rambut serabai
rambut pesen ape pon aku x tau..ntah cite ape yg buat dia syok sangat..aku pon x pasti..hehe..bagus la Atul..xdelah kakak marah Atul asyik kacau kakak je..

2 comments:

  1. alahai... kesiannyer... tuan punya badan tue comel bebenau...

    ReplyDelete
  2. hehe..TQ Mimie..masa Mak ngandung..suke sgt tengok SinChan...tu yg pipi dah cam SinChan..hehe

    ReplyDelete