JOM JADI GENG!

Wednesday, January 19, 2011

Demam..

hai..assalammualaikum..

kalau minggu lepas, anak-anak aku demam..minggu ni mak dia plak yg demam..huhu..siannyer aku.walaupon demam..kerja rumah tetap kena buat gak.kan..takkan nak biar rumah selerak plak. hari ni dah oklah jugak..cuma batuk sket..dah tu selera makan pon xde nih..

                                                   muka org demam..hihi..

demam-demam ni rasa xbest plak nak buat keja..kepala rasa sakit je nih..ting tong dah ni. perut lapo..tapi xde selera nak makan..uwaaaaaaa...hrtu ade baca petua klu nak hilangkan sakit kepala cuci rambut ngan limau nipis...nnti kena try ni..x larat rasa ni..tp xperlah..sakit tu kan ke penghapus dosa..hehe...

No comments:

Post a Comment