JOM JADI GENG!

Thursday, January 13, 2011

Kelas Talaqi Al-Quran + Rabiatul Demam

salam semua..
hari ni InsyaAllah akan ada kelas Talaqi Al-quran, ustaz dari Jais yg akan dtg mengajar. aku pon apelagi..dah ada peluang ni, rebutlah..kelas ni..dah lah ilmu x seberapa.  dah makin meningkat umur ni..kenalah tambah2 kan lg amalan..kang nak ajar anak-anak mengaji adalah sikit ilmu didada..kalau x malu den..mano den nak letak muka..hehe..

lagipon bayaran dia pon x mahal..rm20 selama 4 bulan. seminggu sekali dia dtg.oklah tu kan...hehe..hah..smlm anak aku yg kecik tu Rabiatul demam..sian plak tengok dia..tapi walaupon dia ni demam, aktif tetap aktif. asyik buli kakak je..kakak dah la skang asyik nak nangis je..

mlm tadi waktu dia tido demam lagi..siannyer..so, suami aku pon bg la dia mkn ubat..dah lepas bg makan ubat..dah dia tak tido plak..nasib baik x kacau org..dia duduk, dia main sorg2...aku ni dah ngantuk sgt ni..sblm tido aku makan ubat selsema..apalagi..lalok semacam je...hehe...ntah kul bape dia tido aku pon x tau...

nasib baik bangun pagi tadi senang je..bangun je terus nak mandi..nak main sabun..ade je budak kecik ni...alhamdullillah..pagi ni dia dah x demam..risau gak aku klu dia demam. tapi aku bagi juga ubat demam letak dlm beg klu dia demam kt taska. pagi tadi pon dah pesan kat pengasuh dia soh bg dia makan ubat klu2 Rabiatul demam...

No comments:

Post a Comment