JOM JADI GENG!

Friday, January 28, 2011

Satu

hai..Assalammualaikum....

                                          
                          Satu..
             Tak semestinya istimewa
                  Satu..tak bermakna harus selamanya..
              Satu tak sepatutnya jadi Dua..
                  Tapi kau..bagiku satu diantara berjuta..
              Satu amat berharga..Kerana Satu
                  Adalah yang pertama...
              Tak mungkin ada duanya....

hehe..aku suka kata-kata ni..tapi aku x ingat mana aku dpt kata-kata ni..x silap aku dlm majalah..tapi x ingt majalah mana..dah lama dah...zaman muda-mudi lagi ni..hehe..skang pon muda lagi..


Hari ni x tau nak cite sal ape? kepala ni pening ni..panas sgt kot..maklumlah kt opis ni aircond rosak..terpaksalah guna kipas ni..Nasib baik ade kipas..berguna gak ...tapi tulah kepala ni sakittt sangat...tadi dah telan panadol Active Fast..dah x larat menanggung sakit.. tadi hubby ade belikan nasi kukus..dia kata sedap..ah..pedulik hape aku sedap ke x..aku dh lapo ni..bedal je..alhamdulillah..ade gak rezeki aku di hari Jumaat ni..heheh..


nilah Nasi Kukus yg hubby dah beli..nyum..nyum..getah tu aku x makan ye..makan ayam je..


      ayam ni cam x cukup je...hehe..tamak tul la aku ni...so semua..aku nak menjamu selera dulu..daaaaa

3 comments:

  1. kalau mamam getah tu jugak da kebuluq sangat la tu. hehehe. jgn marah noh, bejenaka jep. hehe

    ReplyDelete
  2. Azzey: tulah..nasi tu mmg sedap..ayam dia lagi sedap..huhu

    r-5: tulah pasal..klu makn getah skali kang bapak lapar namanya tu..hehe

    ReplyDelete