JOM JADI GENG!

Monday, February 28, 2011

AKTIVITI HUJUNG MINGGU

Hai..Assalammualaikum...

Hari minggu kitorg cam biasalah bila hubby kena keja mlm..makanya..aku dan anak2 dOk umah jeLah..lg Pon mlm SabtU dah kLuar g TESCO beli brg dapUr..

Dua 3 minggU ni, dOk servey kt internet nak bUat Hair Clip sdri tuk anak2 aku yg berdUa tu..sbbnya tgOk hair Clip handmade kt internet terUja pLak nak buat sdri..hehe..Cam kreatif sgt je..skiLL menjahit pon rasanya x Lupa lagi..http://www.emocutez.com

sO..seteLah survey punyer sUrvey..akU pon beli Online brg2 nak buat felt craft..shopping kat button4craft ngan  purpleShadeS. So..bila brg dh dpt..syOk sgt dpt buat sdri..tapi bknnya buat hairClip..sebok buat keychain..tu Pon Sumaiyah yg requeSt nak donut kaler Pink..ishhkk anakku sOrang ni..fanatiK btoL ngan kaler pink..semua benda nak pinK..


Nilah rupanya Felt Craft yg berjaya akU siapkan..akU rasa klu level beginner crafter cam aku ni..dah oK dh ni..hehe.perasannya akU..kik..kik.. tapi yg paling ketara buruk zirafah tU lah..hahaha..cam cacat je zirafah tu.

hanya ada satU je hair cLip kt situ..yg bunga2 tu..tu Pon aku yg pakai..hehe..http://www.emocutez.comdonut kaler pInk tu Sumaiyah dh cOp dulu..xde sape leh amiK..klu ilang dia mengamUk..hehe..bangga gak akU bila anak aku tau itu rupa donut. Sekurangnya..ade gak rupe donut..bkn rupe tayar motor..atau tayar kete.. hehe.. Alhamdullilah..ni yg bUat semangat lagi nk cuba yg lain pLak..kawan2..dOakan aku berjaya ye..insyaAllah..

http://www.emocutez.com

2 comments:

  1. tak per slow2 nanti lama2 teror ler ;)

    jom join giveaway serbu dapur chiq dina :)

    ReplyDelete

Mix Vege Pasta By Eatalian Express Pasta

Assalammualaikum, Hai korang..rajin kan daku update blog yang suam-suam kuku ni. Hehehe. Saje jer. Dah lama sangat tak share macam-macam ...