JOM JADI GENG!

Tuesday, February 8, 2011

JALAN-JALAN BALIK KAMPUNG

Hai..Assalammualaikum..

Mulanya LangsUng x plan nak baLik kg..laSt minUte barU ckp nak baLik kg...kemaS brg pOn laSt minute gakLah...dahLah budak berdua ni pon tolong sama berkemaS..iShh..kang ade gak bUdak yg termasUk dlm beg ni..(zalim giler statement kan). ayah dia pLak, keja mlm tadi..sO balik pagi tu..sambungla tido..kesiannn

Setel paCking barang...sOh kakak kejutkan ayahnya..siap2 dan terus balik kampung..oooo balik kampung..hati girang..hehe...balik pon dah kul 12 tgh..jalam mmg jammed..adusss...nasib baik budak berdua ni tido..aku pon leh tido gak..hehe...dr Jalan Duta..sampailah ke Rawang jammed gilerr..nasib baik aku x giler..

kOrang taU kg aku kt mana??????? x tau kan..hehe..mmg lah dah aku x bg taU..mana nak tau kan...akU balik ke TroLak, Perak Darul Ridzuan...heheh..dekat je..dr KL 1 jam setengah je..tapi jln jammed jadi lamalah...Trolak tu dekat ngan Sg Klah Hot Spring..tapi seumur hidUp aku..aku x pernah g Hot Spring tu..kekekeke..sO..jgn ade sesiapa tanya mcmna rupa Hot Spring tu ye..

Anak2 aku ni suka sgt main bunga kertas...suka sgt petik bunga kertaS..akU pOn x taulah ape yg dOrang sUke sgt ngan bunga kertaS tu..habis bunga kertas mak aku dorg petik..naSib baiklah opah kOrang tu x marah..ishh..anak sapa la ni??

Inilah kerja Atul hari2 memetik bunga kertas Opah...Kakak pOn sama gak suka amik..tapi aku x sempat nak snap gambar dia..sbb dia dah melarikan diri bila dh terkantoi 'mengerjakan' bunga -bunga Opah...hehe..tau takUt...


Inilah aktiviti si keCik ni..menganggu gugat sepUpu2 dia yg nak tidO..penat dah larang..dia nak jugak...sebenarnya mak aku ni jaga anak2 kakak aku..sebaya ngan dorng berdUa gak..bukan ape..kt kg xde sape..sOh mak jagalah cUcu..bUat kawan..heheh..tapi tUlah..habis sepupu dia..Atul kacau..ishhh...Dia mmg suka kaCau org..
http://www.emocutez.com

No comments:

Post a Comment