JOM JADI GENG!

Tuesday, February 1, 2011

Selamat Hari Wilayah..

Hai..Assalammualaikum..

ha..Selamat hari Wilayah kpd yg menyambutnya ye..aku ni tggl kt KL..tp keja kt Selangor..so kena kejalah jugak...tapi Opis ni dh sunyi sepi dah..bunyi tren pon xde...gamaknya dorg pon dh cuti gak..Taska anak2 aku hari ni tutup...so..terpaksalah hubby aku amik cuti tuk jaga srikandi 2 org tu..hehe..aku bkn x moh amik cuti..tapi hubby kate biar dia je cuti..sbb cuti carry forward 2010 dia tu ade lg..apa lagi..oklah tu kan...so hari ni hubby akan jadi baby sitter..."selamat menjalankan tugas ye B.."

Tapi dok kt opis ni asyik teringat apalah anak2 aku mkn...hehe..aku x kesah sgt sbenarnya...sbb aku tau hubby aku pandai jaga diorg bila aku xde..bila aku ade tetiba je x pandai jaga..huhu..xpe2 aku paham...

Kang mesti dia bwk anak2 aku g umah mak dia...dok umah pon boring je..aku tau dah...dulu..waktu aku keja shift pon..kat situ lah rumah singgahan dia dan anak2...hehe..bkn ape..klu kt umah mak dia tu...ramai dayang2 yg serah diri nak jaga budak berdua ni..buat kawan bermain...ade je yg nak bwk g kedai..g taman lah..anak2 aku pon mmg sukalah...untung ade famili dok dekat2 ni...alhamdullillah...

So..well done my Dear..selamat maju jaya ye..semoga tabah menghadapi kenakalan Sumaiyah dan Rabiatul..heheh..

No comments:

Post a Comment

Mix Vege Pasta By Eatalian Express Pasta

Assalammualaikum, Hai korang..rajin kan daku update blog yang suam-suam kuku ni. Hehehe. Saje jer. Dah lama sangat tak share macam-macam ...