JOM JADI GENG!

Thursday, March 17, 2011

AYAH MASUK HOSPITAL

Hai..Assalammualikum...

Macam2 hal Yg jadi sepanjanG minggU lepaS dan minGGu ni..hai ntaHLa...inilah duGaan namanya...KhamiS lepaS ayah keSayangankU dmasUkkan ke hOspital kena demam Malaria..raSanya demam Malaria ni dh lama..skang demam yg pOpular demamm denggi..demam chikungunya...H1NI...tuLah..dh nak kena..dugaan Allah nak bagi..redha lah menerimanya...



lama gakLah dOk kt hOspital..hari2 asYik merUngut bOsan je..yeLah..org tua..mana nak dOk hOspital lama2...dia kata klU dOk hOspital..badan bertambaH sakit..isHHH..ayaH aku mmg suka sgt berkebun..dlm dOk sakit tu pOn asyik tanya xde sapa ke g dUsUn dUrian ayah? kalaU dUrian luruh camner?Loooorrrrr ayahkU...

semangat bekErja dia mmg kUat..x heranlah klu dlm umUr 63 tahUn ni..nilah first time ayah masUk hOspital.xde kencing maniS @ darah tinggi..alhamdullilah..naik bUkit turUn buKit pOn kUat lagi...Klu lawan naik bUkit ngan hUbby aku..mau tercungap dia..heheh..

org dri jabatak kesihatan pOn hari2 dtg umah bUat fogging..bukan nyamUk je leh mati..org pOn naik sesak nafas bau asaP tu...alhamdullillah..Hari Selasa ayah dah kluar hOspital..tapi Hari Rabu dh g duSun durian dah...ayah..ayah..x leh dOk diam...makLumlah skaNg dh mUsim durian kt kg aku..x lama lagi hUbby meSti ajak baLik kg lagi..amiK durian...dia mmg hantu durian..aku pLak..x makan durian..isHHH..x gemOr teman...stakat bau tu bolehlah lagi tahan..tp klU nak sOh aku mkn..mintaK maaappp la...


 dah x taulah nak tuLih ape lagi..tapi apapOn yg paling penting akU mendOakan agar ayah, mak Dan seluruh ahli keluarga akU sentiaSa d bawah lindungan Allah..insyaAllah

1 comment: