JOM JADI GENG!

Wednesday, March 23, 2011

KAKAK TERBAIIKKKKK...

Hai..Assalammualaikum....

seLsema 2 - 3 hari ni....smLm baLik keja je..terUs mkn Ubat seLsema...mata X ngantUk..tapi baDan raSa lemaH je...buDak ber2 tu tgh mengadap suP cendawaN..sup cendawan ni mmg favourite dorg berdua..lepas mkn sikit je..aDik mesti g tOiLet..baSuh tangan..lepas dua tiga sUap mkn g baSuh tangan..padaHaL x kena pon tangan..nak main air jeLah ni...paStu satLagi masUk je.." makk...bajU kite baSahhh"..sabar jeLah..paStu tuKar bajuu..haiiiiyaaaa....kang maK kOrang ni bertUkar kanggggg...MySpace

Dah agaK dah..baSuh tangan je..bajU meSti baSah..ishhhkk..paStu si RabiatuL pOn g amiK sdri bajU kat dLm biLik..tetiba pLak nak manja2 ngan kakak..nak sOh kakak pakaikan..sedangKan dia mmg reti paKai sdri..ishhh..ngade2 La pLak..kakak pOn dgn bangganya tunjuk La skiLL dia sbgai seOrang kakak yg terBaikkkk..MySpace..Dan akU sbgai maK yg sgt BAik hati..hanYa meLihat sahaja..hahahhah..


Cuba tengOk perUt RabiatuL tu..haha..bunCit hihi...apa agaKnya ade dLm tU yeMySpace

Ni kakak yg sOh tengOk atas..ntah ape sbbnya akU pon x paStiLah nape kena tengOk atas biLa nak pakaikan baju..kakak nak bUat supriSe kOt...MySpaceapa2 ajeLah anak-anaK..




LepaS pandang ataS tangan kena letaK kat tepi puLak..lagi la aku conpiuSS..tapi xde pOn nampak perubahan..aSyik tak betUL je ni...dr tadi asYik tak masOk pOn tangan dia...issshhKKK..akU raSa,,kLu RabiatUL paKai sdri bajU tu dah lama seteL ni....MySpaceakU pLak yg Letih tengOk...nak tOlong kanG kena maraH lak ngan si Kakak ni...biOr jeLah...


RabiatuL dh bUat muKa....


AKHIRNYA...naSib baiK dpt gak pakaikan adiK bajU...sBLom adiK mengamuk..kakak berjaya membUKtikan dia Lah Kakak TerbaiKKK..hahah...Well done Kakak..MySpace


7 comments:

  1. pandai kakak.. ain pun rajin buat mcm tu

    ReplyDelete
  2. berdikari..nnti dh besar leh jaga adiK..

    ReplyDelete
  3. hik3...comey jew kakak tolong adik...

    ReplyDelete
  4. hikhikhik,..comel tgk keletah ank2 ek,kak,.hehe,..

    ReplyDelete
  5. heheeh bestlah ada anak gurls

    ReplyDelete
  6. alah bagusnye kakak.. senang hati mak kan eheh

    ReplyDelete