JOM JADI GENG!

Tuesday, March 8, 2011

MAK JADI HARIMAU JADIAN !! AAAUUUUMMMM

Hai..Assalammualaikum..

Smlm, sampai je kt umah..Sumaiyah dan Rabiatul pakat dOk serbu kt beg sekOlah dorg..termasuklah jugak ngan anak2 bUah aku..anak2 buah ni mmg kitorg amik skali..sbb mak ayah diorang SlalU baLik lmbt..keSian pLak..klu dibiarkn dorg kt Taska..jadi..amiklah skali..dorg pOn dh besar..dh xyah nak urus byk2 sgt..lgPon mak ayah dia tggal satu apartment ngan kitorg..cuma lain tingkat je..senang nak mintak tolong.

rupanya harini dorg dpt lagi birtHday gift. kt Taska dorang ni..setiaP bLn akan smbUt birthday anak2 d  Taska..siap ade potong kek lagi..sO mana2 mak ayah yg nk bg gift smpna birthday anak dorg..boleh bagi..menambahkn lagi meriah majlis ni..balik je trus bukak gift yg dorg dpt..kali ni dpt play doh..aku pon mulanya x tau gak menda apa..siap bungkus lagi..ade tulis Eirsha is 2..ooo..mama Eirsha la yg bg ni..tq..



Nilah benda tu..aku main sebUt je Play dOh..aku pon x tau nama dia..hahaha..hentam sajalah..
MySpace


Ni Sumaiyah pUnyer..akuLah yg mula2 kerjakan benda ni..sampai hubby ckp.."mak yg lebih nampak..anak2 x kesah pOn.."hehehe..kecik2 dulu x dpt camni...huhu..Mula-mula tu mmg elOk sgt dorg main...aku pon biarkn je..dorg sepupu-sepapat main sama2 ...Tp yg si Rabiatul ni aku risau sket dia main..sbb dia asyik ckp.."alah..kite nak mkn ni"...ade pLak dia nak mkn benda ni..aiiiipppp...penat aku xplain kt dia yg ni bukan benda makan...xleh makan ye..main je...isshhhh...nasib baik dia paham jugak benda ni x leh makan



depa dua Org ni..sepupu anak2 akuLah..anak2 buah  kitOrg la..Fatin dan Amani..sebOk main..benda tu..main elOk2 ye...hehe..

Ni..tentUlah..sumaiyah..sebOk dok genteL..ntah hape yg dibuat aku pOn xtau..Rabiatul..ntah..dia x main pon..aku pLak yg dok balUn dia punyer..hihi..abih..xnak main..maklah yg main...org bgi..kenalah guna sebaik mungkin...tOL tak anak2..
MySpace



dan..mLM..tu  lepas anak2 buah dah balik..aku sebOk kt dapUr maSak..hubby tido..sbb jap lagi nak keja balik..dan srikandiku yg dua org tu telah  melakukan ini
>>>>>>

>>>>>

>>>>>>>

>>>>>>


argghhhhhhhhhhh tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkk
MySpace


MySpace 
aku pOn ape lagi..mengaUUUUUUUmmmm laaa...terUs bertukar jadi harimau jadian.....

dan dengan Kuasa Bulan(cam sailormoon pLak..)..hehe..aku sOh Sumaiyah sbgai kakak sulung tOk kemaSkan semua tu..muaahahahhha..tp heran gak aku..dlm aku bertukar tu..hubby sedap je tido..lena betoi dia...biasanya klu aku dh bertukar tu dia mesti gelakkan anak2 aku kena marah ngan aku..iishhh..mushkil gak ni....nasib baik dia x dengar..huhu..mau x ngamUk..tgh penat masak..basuh kain..dtg depan..terpijak benda ni...ishhh..bkn slah org yg bg..tp anak2 aku mmg keja sepahkan umah...
MySpace






hahha..sumaiyah kemas semua..hehe..nasib baik dia x merungut nape dia je yg kena kemas..adik x pLak..sbbnya adik dia asyiK ngeLat je..nak kencing lah..nak minum Lah..ngeLat tul..lgpOn dia x main pon benda ni..sumaiyah je yg main dan  sepahkan..hahahhahha..bagUS anak mak..tau takut bila mak korg ni bertukar..hahah..jgn main2..keturunan harimau jadian ni..hahah..
bila dah kemaS.....baru leh minum air ngan tenang....
MySpace

SEKIAN TIMA KASIH..

6 comments:

  1. hahaha . best bce ragam anak-anak ngan emak . TERutama tang yang mengaum tuu =)

    ReplyDelete
  2. hehehehehe...
    seronok tengok gelagat anak2 ni.
    karang nanti cepat jer kita rasa dia besar.
    sabar, jangan di telan budak budak tu.

    ReplyDelete
  3. hehe..betul tu Tuan penasihat..saya sokong! seronok tengok gelagat anak2 ni..saya x telan dorg..mengauuuummmm je...heheh

    ReplyDelete
  4. salam......
    ada bakat jadi artis lukisan jalanan tu....caya la

    ReplyDelete
  5. karenah anak ni mcam2.......kdang ia mrupakan hiburan yang tidak dapat dibeli di mana2...
    hehehe...sabar..sabar....biasanya mngaum jer ckup menakutkan anak2....

    ReplyDelete