JOM JADI GENG!

Wednesday, March 30, 2011

NAK GI KENEK ????

Hai..Assalammualaikum..

haha..meSti ramai yg x paham apa maKna tajUk en3 hari ni kan??????http://www.emocutez.com

akU pOn muLa2 dengar jenUh gaK nak paham..ape La sebenarnya Kenek ni?aLkisahnyer bermuLa biLa baLik je dr taSKa..aku dengar sUara RaBiatuL menangiS kt luar rumah..ni meSti ayah dia Usik ni..ayah dia Suka nyaKat anaK2..dah masOk umah  aKu tanya kt hubby nape ngan RabiatuL?? Hubby ckp..ntahLah..kLuar lif je terUs nangiS..Lorrr..http://www.emocutez.com



aKu pOn sbg maK yg prihatin (angkUh tOL kan statement..huhu) tanyalah kt dia nak ape? terUs dia jwb.."nak gi kenek?" dh la peLat lagi..paStu..menangiS pLak tu..mana nk paham..akU ingt dia cKp nak g kedai.. aku pOn dgn confiden nya jawaB "..nnti maK mandi dulu ye..nnti kite g kedai.." hahah..konfiden giler jwpn nk bwk dia g kedai...disbbKan jwpn akU tu menyakitkan hati dia..dia ape lagi..lagi kUat menangiS..waaaaaa.. salah ke?http://www.emocutez.com

ko geLak ye Sumaiyah..siaP ko !!http://www.emocutez.com

akhirnya biLa dia aSyiK nangiS je..hubby dgn mUKa x bersaLah je ckp " ooo..AtuL demam ye..nk g klinik ye..nnti kite g ye"..loorrr..kenek tu maknanya kLinik ke? hahahhahhaa  salah paham rupanya..akU tau betOL kenek = klinik bila RabiatuL berhenti menangiS bila hubby ckp nk g kliniK..taPi yg akU musykiL nyer nape tetiba pLak nak g kLinik?.. dia x demam pOn..kenapa?? kenapa?? http://www.emocutez.com

sO..try tnya Sumaiyah adik demam ke kt taSka tadi?..sumaiyah jwb "Xlah..Amani yg x Sehat..demam?" Amani tu anak buah akU yg sama satU taSKa ngan dorang berdUa ni..lorrr..org lain yg demam ..nape pLak dia ni yg beria-ia nak g klinik..ade2 je budaK2 ni..iSShhhkk..


biLa dia dh senyaP..aKu diam jeLah....X lama  lepaStu dia nangiS lagi.."nak g keneK..nak g keneK.."
lorr..ade sambUngan lagi ke..ingt dah final dah..adUss..aSyik nak g kenek je..akU pOn nyanyiLah lagu..   kenek-kenek la ode..lembu patah tandUk..http://www.emocutez.com hehe... apa lagi..lagi kUatlah dia nangiS..




Last..dia diam gaK biLa semua org xnaK layan dia.. naSib baiK kakak dia ade layan dia..hhahahaha..kan ke Sumaiyah dah jadi kakak terbaeekkk..huhu..skang akU dh tau..klu nak g kenek tu..maknanya kLinik..hahah..sblm ni dh sllu dengar...tapi camner kali ni leh x perasan plak..http://www.emocutez.com



5 comments:

  1. salam senja mak@adawiyah~ kelakar bc entry ni...slalu budak takut pi klinik.. ni lain nangis2 nak pi kenek...heee~

    ReplyDelete
  2. mommy...dia mmg suka g klinik...xtaulah apa yg beStnyer kt klinik tu...

    ReplyDelete
  3. lawak la akak ni..nasib kedai..kalo jwb benda len lg la jauh bunyi die..

    ReplyDelete
  4. miss sue: hehe..biaSanya dia nk g kedai je menangis-nangiS camtu..tula yg teka kedai tu..hahha...xtaula plak nk g klinik pon camtu..huhu

    ReplyDelete