JOM JADI GENG!

Monday, May 30, 2011

HILANG SEKEJAP DI TESCO

Assalammualaikum..

Sabtu Lepas kitorang aNak beraNak ke TescO Ampang, beLi barang2 dapuR... sebenarnYa nak menCari susu bebudaK berdua ni..stOk kat umah dah naK abih.. Dlm dOk beli barang2 tu, aku dan Sumaiyah ke tempat lain, dia seBok nak air la..punyala lama memilih air yg dia nak..cKp haus..tapi lama benor kt situ..nak pilih air pon lambat..


RabiatuL pLak..ngan hubby dok dlm troli..lepas Sumaiyah dah pilih air..aKu pOn carilah Hubby.. jumpak la di ceLahan org ramai..pastu hubby leh tanya mna Atul? eh!  bkn ke dgn dia..mana lah aKu tau..apalagi bila Aku daH ckp dia xde ngan aku..terus dia mencari Atul..aduss mana plak budak ni..aku tggu jap kat tepi tu..sbb sumaiyah ni pLak tgh ngade2..kang aku pLak yg hilang...eh..bukan kang sumaiyah pLak yg hilang..

aKu ade dengar budak menangis..aKu yakin tu suarA buDak keCik tu..dlm hati aKu cuak yg teramat sgt..mana puLak budak ni pegi..alhamdulillah..dlm 2 minit hubby menCari..akhirnya hubby dtg sambil dukung Atul..nampak airmata bergenang kat mata Atul time ni..ala siannya..dia diam je..aKu soh doK dlm troli diam2..

sUmaiyah pon aku paksa gak dok kat dlm troli..Aku nampak Atul cam trauma sikit time ni..dia diam je..tengOk kakak minum air pon dia diam je..klu x tu..asyik nak gaduh je..taPi..trauma tu sekejap je..paStu..dia dah naKal balik..dah sebOk nak turun dr Troli tu..adusss..sabar jelah..


Nilah budak yg hilang sekejap tu...dah x trauma dah..sekejap je diamnya..

kakak sebOk nak mkn ayam upin ipin..."nak mkn ayam kFcc"
suKa hati dia je bg nama kfcc..konpius dia ngan KLcc gamaknya..hahah

ayam Upin Ipin...

nyUm..nyuM..

Mkn bun ngan sos tOmato..

Lepas mkn KFC je terus balik umah..nak singgah umah Mak Tok dorang..mak Toknya xde..g T'ganu...Balik umah jeLah...nak tidOOOO..ZZZZzzzzZZzzZZzz...





4 comments:

  1. biar ilang kejap je pun
    mesti risau kan kak
    huhuhu..bila anak dah pandai jalan ni
    mmg risau kalau bawak ke tesco mydins egala macam ni. nak beli brg pun tak bleh lenggang2 dah

    ReplyDelete
  2. sian anak awak...umur brp tu? ayam tu nama upin ipin ker? pelik yek...heheh

    ReplyDelete
  3. terkejut beruk kak fiza baca n3 kali ni...hadoi seriyat darah...anak kak fiza pun pernah juga buat magik 3 tahun sudah...masa tu baru leh jalan ja...main sorok2 dlm kain baju yang dok gantuk dlm kedai...masa tu kak fiza gi cari baju raya...hadoi rasa cam berenti dah jantung ni bila cari anak x dak....lepas pada nsiden tu mmg kak fiza x lepas dah tgn diaorg...lepas ni mak adawiyah kena pesan kat bebudak tu kalau hilang dari mak ayah kena cari org yang pakai unifom...he he he..kak fiza selalu pesan kat bebudak ni...sekarang ni manusia dah x dak hati perut dah...tajuk n3 kali ni mmg menyiraplah darah...he he he

    ReplyDelete
  4. DAYU: tulah w/pon ilang sekejap je..tapi mmg x senang duduk jadinya..dok PK kan dia..

    CIK PUAN IZAN: si kecik tu umurnya 3 tahun..mmg active sket..lari sana sini..berani sgt...ayam tu bebudak ni yg kata ayam Upin Ipin sbb Upin Ipin suKa mkn ayam..heheh

    KAK FIZA: mmg leh berenti jantung bila dorang buat magik camtu...ishkk..mendebarkan.. Dunia skang ni menakutkan sgt...

    ReplyDelete