JOM JADI GENG!

Friday, May 20, 2011

MACAM -MACAM HAL..

Assalammualaikum....

aiKK..tetiba pLak aKu rajin sket nak mengUpdate bLog...rajin sket jer...hehe...letih betuL 2-3 hari ni..padahal kerja 3 hari jer..tapi skang ni awal lagi dah tidO..kOnon2 naK layan citer CSI..aku ni mmg minat sgt ngan citer penyiasatan ni..Detective Conan pOn akU layan..hehe...tapi sKang blom sempat nak tau saper bunuh saper..aku dah selamat tidO duLu..yeeehaaa...http://www.emocutez.com

sesi beramah meSra...

nangis pLak..sebOk nak pakai diapers kakak..biLa x bagi dia ckp"mak kedekut..xnak kawan mak" hahah mmg kedekut pon ...

sedih sgt la tu...

kakak berlakOn sedih...sbb tau mak dia tgh amik gambar...nak jugak...

mood dah Ok sket..bila panggil je nama dia Rabiatul..dia ckp" ini buKan Atul la..ini Sofea...." sUKa suKi je dia ckp nama dia sOfea..bila panggil dia Sofea..dia ckp nama dia Ani pulak..adusss..apa nama sebenar ni..konpiuS la...biLa panggil Ani..baru ckp.."nama kita Atul la"..ade jer jawapan nyer......suka ati dia je dia tuKar nama...buDak ni...

5 comments:

  1. makadawiyah-ehhehe, kelakar, pandai suka2 tukar nama ya, mana la dia dgr nama2 tu semua...pandai pulak berlakon muka sedih..;-)

    ReplyDelete
  2. sama la cam anak kak fiza...bila main dorang suka pilih nama sendiri...pasha la...marsha la...diana la...mcm2 nama glemer...tapi bila baca kisah bebudak ni boleh tergelak sensorang dibuatnya...ha ha ha...mcm2 hal...=)

    ReplyDelete
  3. dieyana..nama kawan2 dia kat Taska kot..suka ati je tukar nama..hehe

    Kak Fiza..mmg nak tergelak sebenarnya bila tengok gelagat dorang ni..nak marah pon x bleh...baKa sapa lah agaknya..hahah

    ReplyDelete
  4. heheh..tersenyum2 melihat ragam anak2 kak..semoga mereka selamat sejahtera selalu..:)

    ReplyDelete
  5. telatah diorang ni buat hati kita terhibur kan..=)

    Blackrose's latest entry: Petua Kurangkan Perut Buncit

    ReplyDelete