JOM JADI GENG!

Saturday, June 4, 2011

OMG...Grrrrrrrrrrrrrrr !!!!!

Assalammualaikum...

OMG!!!! Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...panjaNg "r" tu maknanya marah sgt la tu...kata Nabil La..heheh...mana x marah ngan geram..anaK dara aku yg ber2 tu pakai bedak..tapi dah abih dituang kat lantai...dah kat lantai penuh ngan bedaK..MuKa lagilah...dah mcm Zombie kampung pisang dah..adoyaiiii...


tarraaaaaaaa..niLah dia Zombie Kampung Pisang tu...ishhhh..grrrrrrrrrrrrrr

Siap jelir Lidah lagiii...nak Kena ni...

huh.....niLah mentornya..

Protege sumaiyah...geram tOL la...

cantiK ker???????

Bergumbira nampaK..siap kOrang...

ade "PeaCe" lagi...


manJa la Konon...

hahahah..kan ke dah nangis..mentor ganas sgt..suKa usiK adik...


Merajuk..hahahah..tadi geng sangat ngan kakak..skang dah gaduh...


Nilah dia..suKa tarik rambut adik..gigit adiK..bila marah dia leh ckp"alah..kakak x saKit pOn" mmgLa kakak x saKit..sbb adik yg sakit.. GRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Wednesday, June 1, 2011

ANAK DARA MAK

Assalammualaikum..

xde ciTer menariK pOn nak di kOngsi..Cuma gambar anaK dara aKu ni je nak aKu tunjukkan..hehe..

aKsi Atul waktu tengOk TV..dah macam Org beSar je..tp time ni ntah ape yg dia tgOk aKu pOn x pasti..sbb pandang bawah je..

Sengih biLa dia peraSan aKu amiK gambar dia..

dia Lagi...

Kakak Sumaiyah tgh merosakkan rambut anak patUng..isshh..xLeh dOk diam la dia ni..

ni masing2 tgh main ngan baby dOLL..asyIk bukak baju baby dOLL je..kata nak mandikan baby dOLL dia..

Rabiatul dan baby dOLL barunya...ayah la yg beli..nak haraPkn maK beli..xde maknanya..main sekejap je..esOk lusa.dah tinggalKan.....