JOM JADI GENG!

Thursday, July 14, 2011

SpiderGirl

Assalammualaikum,

Lama tuL rasanya akU X update bLog ni...dah bersawang dah..huhu..almaklumlah bz sKet dua 3 menjaK ni...kat Opis ni ada staff yg dah tukar department, so bLom ada replacement dia..maKanya aKu terpakSalah sambung kerja2 dia..huhu...x terkejar rasanya..ngan kerja sdri Pon x Siap2 lgi..tambah pLak ngan kerja org lain...Sabtu ahad pon kna dtg Opis gaK...

Sabtu minggu Lepas, akU x dtg Opis..aku balik kg aKu kat Trolak..skang ni musim durian...hubby beria-ia nak Balik kg nak mkn durian..takut lambat kang abih pLak..aku ni bukkannya kesah sgt ngan durian tu..sbb aku x mkn durian..huhu..

kat Kg...xde lah aktiviti menarik pon yg kitorang buat..cuma mkn durian jelah..hahaha..pastu kluar g Pekan Bidor..saja2 cari pasal..hehe..kat Pekan Bidor tu hubby terjumpalah baju spiderman..alah yg skali ngan topeng tu..dah dia beria-ia soh belikan utk anak gadis dia..lorr..baju tu dah lamalah bang..tapi dia kata xpedulik lah ..pesen lama ke pesen baru..nak beli jugak...

sO, aku pon pilihlah baju spiderman tuk anak gadis aku yg berdua tu..ikut kata laki..kang derhaka plak kang...syurga aku dahlah kat bawah telapak kaki dia kan..ikutkan jelah...dan inilah hasilnya...........

SpiderGirL------------------------->

Dalam kete dah excited aku soh dia cuba..sbnarnya dia nangis dlm kete..so aku sohlah dia pakai baju ni..bg dia diam sket..kakak x Ikut...nak doK umah jer...

Mak tumpang sKali yek...

iniLah waJah disebaLik topeng...

Suria perkaSa Hitam...yeeehaaaaa...


Dua org spiderGirL...



Excited je....pasTu toPeng ntah ilang kemana...

Ni BudaK kecik dok main tembak tembaK..Lepas puas dah pakai tOpeng...mainan ni pon ayah yg beli ek...pistOL air..

Abih semua benda nak ditembak nya..ni pon baru lepas kena tembak ngan ayah dia..isshhh..ayah yg lebih..

Lepas pelepasan Kuasa, barulah budak kecik ni dpt main pistoL air..haha..nasib baik kakak x nak main jugak pistOL ni..kang abih ngan aKu skali kena tembak..basah wooooo

Sekian jelaH upDate aKu tuk kaLi ni...hehe...aku dah buang sawang yg melekat kat blog ni...tapi rasanya x lama lagi bersawang balik ni....hehe..Cau dulu ye...Tq sudi membaca..

5 comments:

Mix Vege Pasta By Eatalian Express Pasta

Assalammualaikum, Hai korang..rajin kan daku update blog yang suam-suam kuku ni. Hehehe. Saje jer. Dah lama sangat tak share macam-macam ...