JOM JADI GENG!

Wednesday, September 21, 2011

Blogku Dah Bersawang...

Assalammualaikum..
MySpace
Fuh..lama tuL rasanya x mengupdate beloG aKu ni..nak Kata penat raya..x jugaK...tapi Aku sebenarnya bz sket ngan kerja-kerja Opis..tapi x jugak naik pangkAt..hahah...

Raya pOn x kemana..sabtU dan Ahad cuti pon, maSa byk dihabisKan di Opis..ishhh.klu pk sal kerja..sampai mati pon x abih......MySpace
dah tu pLak..skang ni aKu tgh berbadan Dua..jadi double la penatnya..huhu...dah nak masUk 7 bulan pon...harap2 dptlah aku kali ni boboiboy..terbaekk..hehehe..tapi kalau Allah nak bg lagi gigirl pon aku terima..sebenarnya x kesah pOn jantina anak..yang penting sihat tubuh badan


saje nak update blOg harini..tetiba je rasa cam bersemangat je nak update blOg....jumpa lagiii..daaaaa

No comments:

Post a Comment

Mix Vege Pasta By Eatalian Express Pasta

Assalammualaikum, Hai korang..rajin kan daku update blog yang suam-suam kuku ni. Hehehe. Saje jer. Dah lama sangat tak share macam-macam ...