JOM JADI GENG!

Thursday, September 29, 2011

HARI YANG BZ...

Assalammualaikum...

Wah..wah.wah..tajuK x Leh bLah kan...Bz nyer lah..hahaha..tapi smLm mmgLah agaK bz bgi aKu...buKan ape..smLm sebOk ngan course untUk sistem baru..aLamakkk..nak kena g bLajar baLik ni yg paYah ni..otaK dah tepu..dah beKu..dah lama x bLajar..kena buKak buKu..perghhh..maLasnyaa...naSib baiK xde eXam..tu yang beSt sgt tuh..



peninglah aKu nak ngadap sistem baru ni..trainer pLak mmg dr India..laju giler dia bckap..naSib baiK aku x giler..huhu..




Buat2 je catit nota...padahal hands out dah bg..saje...nampak sket rajin..hahahha...buat2 paham...

Kopiko ni nak elak ngantuk...baru masuk kelas..dah tinggal byk ni jer


Aku buKan nak tunjuk budak ni rajin blajar ke apa...tapi aKu nak tunjuk makanan dlm balang sebelah dia tu..siap bawak balang tu...nak g kelas ke nak g makan..akU pOn kurang pasti...


Siap ada karipap-karipap Cinta lagi..huhu...bekalan..kot tgh blajar lapo..kang x leh nak fOKUS plak..adoyaiiiii..Dah maCam berKelah pLak...



Budak ni buat2 je rajin..hahaha...


muKa tersengih tu tandanya berlakon je..menuLis konon..padahal melukis gambo...


tapi kakak baju putih tu mmg tgh kusyuk blajar...confirm 4 Flat ni...hahaha..kang aKu tiru dia jela..hahha


Buktinya dia blajar..siap tolong ajar lagi abg2 ni...hahha..kak..pasni ajor saya plak yer..heheh..kata kawan..kik..kik...
MySpace


MySpacePening la Otak aku 2 -3 bulan ni...huhu...nasib baik bln 12 dpt cuti 2 bulan..perghhh..best dOk umah...

No comments:

Post a Comment