JOM JADI GENG!

Wednesday, October 3, 2012

Dah Lama Tak Bersiaran

Assalammualaikum...

wahh..tetiba jer aku macam rajin nak update blog setelah sekian lama aku tinggalkan..haha..
memang dah bersawang abih dah blog ni..segala mak nenek binatang dah beranak pinak dalam blog ni..huhu..

Aku bukan aper..skang mood malas sgt2..lebih2 lagi sejak ada baby ni..lagilah bertambah malas...malas nak update blog jer yer..yang lain aku masih rajin lagik..

Jom layan gambar jerlah..xtau nak cite apa dah...Otak pon dah beku..


Taraaa...tgOk anak dara aku ni..Sumaiyah...punyalah ngantoook..sampai tertidur dlm kotak..mula-mula aku nampak dia main-main ngan Rabiatul..Main dgn kotak tulah..tetiba plak aku dengar  dorang diammm jer..tgOk 2 rupanya dah tidooo..Bleh camtu.?



Hehe..Rabiatul ni..mmg susah sket nak amik gambar..sebabnya..time aku nak amik gambar, time tu jugaklah dia sebok nak tgok kat skrin camera..so camner nak amik gambar...Ni jelah hasil yg aku dpt..


Dan ni...Umar..dah besar dah..suka sgt gigit org..lepas  dah gigit sengih jer..x jadi nak marah..
dia ni dah jadi bestfren ngan hubby..mna jer ayahnya pergi..dia mesti nak ikut...anak ayah katakan..

Okeylah..daaaa...x tau nak mengarut apa lagi dah...




No comments:

Post a Comment

Mix Vege Pasta By Eatalian Express Pasta

Assalammualaikum, Hai korang..rajin kan daku update blog yang suam-suam kuku ni. Hehehe. Saje jer. Dah lama sangat tak share macam-macam ...