JOM JADI GENG!

Tuesday, October 30, 2012

Kisah Umar

Assalammualaikum, 

         Selamat hari raya Aidiladha..sempat lagi kan.. Raya ni aku x balik kampung pon..raya kat KL jer..sebabnya Raya puasa aritu,aku dah raya ngan famili aku..so kali ni..kenalah raya ngan famili hubby plak..brulah adil dan saksama kan..hehe..lagipon mak mertua aku x balik kampung raya ni..jadinya, beraya di KL jelah...


           aku nak citer sket psl ank teruna aku sorang ni, Umar Haziq..dia suka sgt main dengan hanger..pantang nampak hanger..tengah nangis pon dia leh berenti bila nampak hanger...baka sapa la tu kan..



Nilah yang paling dia suka main...kakak2 dia ni, lepas guna hange jer suka sgt campak atas lantai..datang si Umar ni..sukalah dia kutip hanger...


Dah nak nangis bila si kakak2 Umar amik hanger yg dia main...Kakak mmg suka sgt usik adik...


Balik dr taska jer..dia mencari-cari hanger..


kakak Atul plak tolong kutip hanger bagi kat adik Umar..seronok lah dia..ada tukang layan...



Dah penat main hanger..main panjat2 plak..kakak Sumaiyah plak yg tolong jaga..takut adik jatuh..tapi kakaknya jaga kejap jer..bila dia dah boring..dia kepit adik kuat2, bagi adik nangis..
adoyaiiii..anak-anak mak..

Balik kerja memang penat dgn dorang, kadang2 tu kluar gak harimau jadian tu.. AAuuuummmmmmmmmmmm..
bila kakak berdua sepahkan mainan, aku paksa dorang kemaskan balik..elok je kakak kemas, dtglah Umar..menyelongkar balik ..gerammmm jer...patutlah kakak selalu kepit Umar...Umar selalu buat orang gerammm sgt kat Umar..





No comments:

Post a Comment