JOM JADI GENG!

Tuesday, January 29, 2013

Kisah Umar

Assalammualaikum...

Mood rajin dtg lagi...haha...tak lama lagi dtglah mood malas aku ni...mcam dah tau plak, bila malas bila rajin kan...huhu

Tak moh cite banyaklah..letih jari nak menaip...haha..


Nilah satu-satunya hero aku..Umar..ni tgh makan pancake kt KFC..duduk macam org besar..mulut penuh dgn makanan..makan apa sahaja..janji boleh kunyah...tapi malas pegang makanan..klu hulur makanan kt dia..dia pon hulur je mulut soh masuk dlm mulut dia..xde maknanya nak pegang..hishh..malas ye kamu Umar...


Umar dan kakak-kaknya..tapi yg baju pink tu kakak Amani, sepupu dorang..mmg suka sgt main ngan Umar..klu aku amik gambar jer..dia mesti posing siap-siap..haha..happynya dorang..


Inilah aktiviti Umar tiap kali aku nak lipat kain..korang tngoklah..berlambak kain..x berlipat. tiap kali nampak aku duduk je nak lipat kain, budak gemOk  ni pon datang duduk atas bakul...isshh geram tau...bila orang amik gambar..dia sengih jelah...suka ko yer...

Oklah tu je aku nak cite..haha..busan kan..aku pon busan gak...bleh camtuh?

jumpa lagi next entry..klu aku rajin lah..
Wassalam.....

No comments:

Post a Comment