JOM JADI GENG!

Wednesday, February 27, 2013

10 Benda Mungkin Anda Pernah lakukan Dalam Hidup Anda

Assalammualaikum...

 Lama betul aku tak menulis...malas + sibuk...malas tu jer yg banyak..sibuk taklah sangat..hehe..
aku nak share sket, apa yg aku terbaca kat FB..sebenarnya dah lama baca, tapi baru hrni nak share...

10 Benda mungkin anda pernah lakukan, check it out:



Kalau Korang Rasa x besar, korang besarkan yerk. 

Antara 10 benda ni, ada beberapa benda jer yang aku pernah cuba buat, yang no.2, 3, 4, 5, 8 & 10..haha..byk gak bendanya..tapi yg no 4 skang ni, dah diturunkan kat anak-anak aku..asal masuk lift jer..berebut-rebut nak tekan butang lift... nampaknya aku dah tau baka sapa tu..akulah tu...hihi..

Tu jer yang aku nak citer...
Wassalam,

1 comment: