JOM JADI GENG!

Wednesday, October 9, 2013

ber SHAKLEE pulokkk

Assalammualaikum...

Setelah sekian lama berdiam diri..harini just nak tunjuk sket yang skang ni, aku dah mula bershaklee..so klu ada yg berminat leh bgtau yer..saya budak baru belajar... 

*Gambar pinjam pakcik google*

kalau ada yang berminat nak beli sendiri boleh guna ID aku .Nanti ada masa aku citer sket macam mana aku boleh terjebak dengan Shaklee ni, sebelum ni aku makan jer, tapi takde la niat nak buat bisnes, tapi kali ni teringin jugak nak buat macam orang lain buat..Moga Allah memudahkan rezeki aku...aamiinn..

 ID Shaklee: 1067471(NurZakiyah Mahtar)
 H/P: 016-2598684
 E-mail: nurzakiyah84@gmail.com

Tq Korang...