JOM JADI GENG!

Wednesday, November 6, 2013

Lama Menyepi..

Assalammualaikum..

Lama betul aku menyepi dari berblog ni..hihi..panjang ceritanya..cewah..cewah..cam ada jer orang kesah ek aku aktif ke tidak kan?..kih.kih..

Nilah antara sebab utama aku dah kurang berblog...Taraaa....


Inilah ahli baru keluarga kami..wah dah 4 org anak dah..hihi..tak sangka sungguh..cepat masa berlalu..Puteri kami yg lahir pada 30.05.2013..yang kami namakan Aisyah Adawiyah..
dah 5 bln dah pon... so skang ni..hanya Umar jelah satu-satunya anak lelaki aku..xpe Umar..Umar leh geng ngan ayah...

Buat masa ni dia masih fully breastfeed.Alhamdullillah mmg niat aku nak breastfeed dia pon, InsyaAllah smpi usia 2 thun.. Moga Allah mudahkan..

dari susukan Umar lagi aku dah start amik produk shaklee dan alhamdullillah..ianya sesuai ngan aku..dan sebab itu jugaklah aku leh tergerak hati nak join Shaklee ni..

x sabar rasanya nak tunggu anak-anak aku membesar..Moga anak-anak mak membesar menjadi anak-anak yang soleh dan solehah..Aaamiiin..




2 comments:

Mix Vege Pasta By Eatalian Express Pasta

Assalammualaikum, Hai korang..rajin kan daku update blog yang suam-suam kuku ni. Hehehe. Saje jer. Dah lama sangat tak share macam-macam ...