JOM JADI GENG!

Wednesday, November 6, 2013

Seronoknya Breastfeeding !!!

Assalammualaikum..

Alhamdullillah...seronok sangat dpt menyusukan Aisyah kali ni.. stok susu memang byk, sampai tak asyik kena topup jer storage botol untuk simpan stok. Syukur sangat dimudahkan urusan dlm menyusukan Aisyah. Waktu susukan Umar dulu pon banyak jugak, tapi kali ni lagi banyak.

Aku start makan Shaklee ni masa menyusukan Umar 4 bln. waktu tu susu memang la drop sangat.. sejak consume ngan ESP dan Alfafa ni, Alhamdullillah..susu bertambah banyak dan pekat. tapi bila dah start pregnant, aku cuma amik ESP jer..tapi badan still rasa bertenaga, tak ada sebarang alahan, berat badan pon tak naik sangat..sampai orang tak tau pon yang aku pregnant..lawak jer rasanya..

Sejak berpantang kan Aisyah lagi, aku dah amik set berpantang Shaklee..memang best sangat.. Badan tak rasa sakit2..sampai hubby pon terkejut tengok aku cergas dan cerdas jer menguruskan rumahtangga..Alhamdullillah..dengan izinNya, aku dipertemukan dengan Shaklee hasil dari selalu berdating dengan pakcik google. kih..kih..luka jahitan pon cepat benor sembuhnya...Alhamdullillah..semua ni dengan izin Allah jugak..

Now, aku masih lagi dengan Shaklee, tapi aku dah sign in untuk jadi Distributor sebab aku dah try.. memang best. kalau tak kenal maka tak Cinta kan..dan memang aku dah jatuh cinta dah ngan Shaklee ni. nak suruh orang consume Shaklee..nak lah cuba dulu..kalau tak cuba mna nak tau ok ke tidak..skang ni..memang Shaklee ni dah jadi fenomena.. ramai sangat yang dah jadi ahli..memang berbaloi..dan aku yakin dengan rezeki Allah. kalau memang rezeki aku...tak kemana.. kan..

Seronok sangat breastfeeding kali ni...Moga tercapailah hajat aku nak tengok Aisyah menyusu badan sepenuhnya..Aminn..

Ini memang gambar aku sendiri..testimoni diri sendiri..tak ada copy paste..tapi kalau ada yang nak share silakan lah..aku takde menghalang..apa ada hal..

Dan kalau ada yang berminat leh PM/SMS/WhatsApp aku yer...
016-2598684...

Daaa...Jumpa lagiii....

-m@kadawiyah-




No comments:

Post a Comment

Mix Vege Pasta By Eatalian Express Pasta

Assalammualaikum, Hai korang..rajin kan daku update blog yang suam-suam kuku ni. Hehehe. Saje jer. Dah lama sangat tak share macam-macam ...