JOM JADI GENG!

Monday, December 9, 2013

Kenapa & Mengapa


Assalammualaikum, 


Alhamdullillah..dah hampir 2 bulan saya terlibat ngan SHAKLEE ni..ececeh..tetiba saya kan..dah xde aku paku la plak..kihkih..sajer nak tuKar feel..

Okaylah, berbalik kepada citer asal..dah hampir 2 bulan saya terlibat ngan SHAKLEE..alhamdullillah..rasa seronok Kenapa? bOnus banyak ker? Takdelah bukan sebab bonus banyak, tapi sebab dapat bantu kawan-kawan yang nak hidupnya lebih sihat..dan jugak sebab dapat bantu diri ke arah hidup yang lagi sihat..wah skema kan..

Tulah dia yang saya nak stOry mOry kat sini..Alhamdullillah..serOnOkn sangat bila dah jOin Shaklee ni..sebab..dapat Top Leader yang banyak membantu dan beri semangat. Kalau tak tau cara pengambilan vitamin, tanya jer diorang, dah tentu diorang akan tOlOng punya..tak ada sikap ke"AKU'an..I Like It



walaupOn saya tau.dah ramai sangat pengedar Shaklee ni, tapi kan setiap rezeki kita tu Allah Taala yang menentukan, sO..kenapa kite nak takut dengan rezeki Allah kan..kalau dah memang rezeki, dalam mulut buaya pOn tetap akan jadi milik kita. Tak Gitu?Yang penting Usaha dan mintak pertolongan dari Allah..

Bila ada kawan-kawan yang bagi feedback positif, lagilah seronok..beronok-ronok kata JOHAN Raja lawak kan..kihkih..tak tergambar seronok bila ada cutomer yang gembira. ada yang dah makin bertenaga. ada yang berat badan dah turun, ada yang buasir dah kecut..iisshhh..sape tak seronok.

saya pOn amik Shaklee dulu sebab kononya nak tambah kan susu badan. Lepas consume pon, takdelah susu banyak melimpah ruah..tetapi saya perasan yang badan saya makin bertenaga.susu badan makin pekat dan yang paling best berat badan dah turun..ishh memang puas hatilah..tapi waktu tu hanya beli untuk kesihatan diri jer. Tak pulak terfikir nak jadi ahli


Bila perkenalkan kat kawan-kawan yang breastfeeding, dorang jugak bagi feedback yang positif..happy tau, walau dorang bukannya beli dari saya pOn..beli dari orang lain..yelah..sebab saya belum jadi ahli..hihi..tapi serOnok tetap serOnok..

Bila kita mudahkan urusan orang lain, InsyaAllah, Allah akan mudahkan urusan kita. Tapi harus diingatkan yer..kuasa penyembuhan itu, adalah hak milik Allah s.w.t. sesunguhnya Shaklee ini hanya lah salah satu usaha kita untuk mendapatkan kesihatan yang baik.Kalau Allah Taala itu tak mengizinkan kita untuk sembuh, makan tak lah sembuh juga. tapi kenalah usaha kan..

Sepanjang 2 tahun mengamalkan Shaklee, alhamdullillah. saya puas hati dan bersyukur sangat-sangat. SemOga usaha saya untuk membantu orang lain, akan dipermudahkan oleh Allah Taala.

Kalau ada yang berminat dengan Produk Shaklee, InsyaAllah, saya akan membantu anda apa yang terdaya saya bantu. Juga harga yang ditawarkan super hebat..Kalau ada sebarang pertanyaan boleh hubungi saya di 016-2598684...

Korang boleh jugak rujuk blog Doktor Marlinda, pandangan dari kacamata seorang doktor mengenai SHAKLEE ni..terjah..jangan tak terjah..



     -Wassalam-

No comments:

Post a Comment

Mix Vege Pasta By Eatalian Express Pasta

Assalammualaikum, Hai korang..rajin kan daku update blog yang suam-suam kuku ni. Hehehe. Saje jer. Dah lama sangat tak share macam-macam ...