JOM JADI GENG!

Monday, December 16, 2013

Kisah Hari Jumaat

Assalammualaikum,

Harini nak share sket kisah Jumaat Lepas.

Alkisahnya, Hari Jumaat tu saya kena pegi Training EKMS. Last minit kOt kena attend course. Nasib baik dekat ngan umah...hehe..


Ini gambar time mula-mula sampai. bersemangat waja sangat..


Note pOn mula-mula okla..tulis dan menulis. Bila dah masuk tengahhari...saya lukis-lukis jer...Kihhkihh. kalau la bos tengOk, mau menangis nih...tadi ada trainer tu tegur.."Eh cantik nyer note" sungguh makan dalam..sentap saya..kahkah..tak sempat nak sorok..

Setel Training, balik umah ngadap anak-anak..bestnyer..tgh masak-masak kat dapur, Umar datang panggil..see...apa dah jadi.....huargghhhh....


Dia main bedak pulak..adusss...saje je kan nak bagi omak kau ni jadi hijau..Dulu kakak-kakak dia yang buat camtu..YaAllah,..Kuatkanlah imanKu Ya Allah...Sabar..sabar..smile..


Yang ni pulak si kenit Aisyah. Kakak tengah baca buKu..dia pOn menyelit bawah meja..eLok jer terletak bawah tu..adoyaii..



Sekejap jer..pastu dah kluar gi jalan-jalan tempat lain plak..kihkih..penat tapi serOnok.. mereka lah cinta hati saya, yang selalu buat saya senyum sorang-sorang..

Warghhh..Tetiba rindu sangat ngan anak-anak...

     -Wassalam-

2 comments:

  1. ohoi!! tepung gomak dh jadi si umar...ish2...
    bertuah punya budak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tau xper..rasa cam nak gigit2 jer pipi tu..

      Delete