JOM JADI GENG!

Thursday, April 24, 2014

Ellynai Collection


Assalammualaikum..

Harini nak share sket pasal Ellynai Collection. Apa yang best pasal Ellynai Collection ni? Hah..memang best.. saya suka..saya suka. 

Ellynai Collection ni menawarkan perkhidmatan menjahit pakain wanita dan kanak-kanak. perghh..giler terbakar tengok dress yang dia buat. Tengok kain pasang tu biasa jer..bila dah jahit jadi dress ke..peplum  ker..cantik kot. Lebih-lebih lagi dress kanak-kanak. Bila tengok dia update dress yang dah siap...Ish..Ishh..memang geram jer.. dari tahun lepas saya dok jeling-jeling Ellynai Collection ni..Tapi baru tahun ni saya berkesempatan meng "Order" jubah dari Lina, pemilik Ellynai Collection ni. 


Dress nilah yang buat saya jatuh cinta ngan Ellynai Collection. Ni saya amik dari FB dia..comel jer anak dia pakai dress ni..


cantik....


cantikkk jugak...


sangat cantikkk...


sangat-sangat cantikk... ini semua gambar dari FB dia yer..cantik kan.. sweet jer

makanya setelah setahun dok usha FB dia..(Lama betol..hehe) saya pon amik keputusan nak tempah gak baju ngan dia. kita boleh pilih nak guna kain sendiri atau nak guna kain dia. so saya decide nak guna kain dia jer..senang. tapi saya taknak lah dress yang kembang sangat memandangkan anak-anak dara saya dah makin membesar. so saya tempah Jubah Princess cut..

inilah hasilnya..


Design sengaja pilih sama. Kang bergaduh plak...


Suka sangat dorang dapat Jubah baru..Rabiatul siap cakap "Terima kasih mak, bagi kite baju.."
banyak kali dia ucap terima kasih..hehehe..suka la tuh..


Kain dia pon lembut. waktu mula-mula dapat tunjuk kat kawan opis, mula-mula tu dorang terkejut gak, sebab nampak besar..saya pon dah macam cuak jugak. sebab dah bagi ikut ukuran dia..tapi bila pakai kat dorang...tulah hasilnya.. xde besar pon.. memang santikkk.. Alhamdullillah...puas hati..Tahun depan leh order lagi...

Tq Lina atas baju yang cantik ni. Jahitan pon kemas.. saya suka..

Oklah..tu jer nak citer..sapa nak tempah untuk raya dia dah close order..hehe..takper..tahun depan boleh tempah lagi yer..tak pakai raya pon boleh order..buat gi kenduri ker..cantik apa..hehe..harga pon berbaloi..

Meh terjah ramai-ramai FB page dia Ellynai Collection

      -Wassalam-

No comments:

Post a Comment

Mix Vege Pasta By Eatalian Express Pasta

Assalammualaikum, Hai korang..rajin kan daku update blog yang suam-suam kuku ni. Hehehe. Saje jer. Dah lama sangat tak share macam-macam ...