JOM JADI GENG!

Thursday, August 28, 2014

Mahnaz Food


Assalammualaikum...

Minggu Lepas, ada opismate ajak pi Mahnaz Food sebab dia  nak cari rempah nasi beriani...wow..kelas ko Jah.. Saya ok jer..kalau orang ajak...saya pon memang niat nak gi jugak..sebab nak cari kekacang...macam tupai plak panggil kekacang..hahah..saya memang suka ngan kacang pistaschios..betul ke eja..ah...lantaklah.. so dah pegi ni..boleh lah cuci mata..  




Amboiii..bukan main laju lagi depa..ni lah Mahnaz Food..pemborong barang2 dari Timur Tengah..macam-macam ada...saya suka..saya suka..lupa diri jap masuk sini...Harga oklah.. taklah murah sangat...tapi oklah..kedai dia pon tak lah besar sangat...


Inilah kacang kesukaan ku..tangkap setengah kilo..tapi tulah..dah habis pon kena makan....hua..hua...


Jus  pon banyak pilihan..naik juling bijik mata..tak boleh tengok lama-lama..nanti habis duit...


peanut barley..bolehlah..kalau sesiapa yang nak buat doorgift ker..sesuai..


Madu...macam-macam ada..


Cekelat..dap nyer...


haus la plak tengok gambar ni...saya tak boleh lama-lama dok kat sini..kang macam2 saya beli...sabarlah duhai hati....


Bayar time...saya dah selamat membayar pon time ni..sempat la skodeng puan Mai bayar..hahaha... 

kalau ada yang berhajat nak datang sini..ni alamat dia...

No. 8 TP 7/5, Sime UEP Industrial Park, 40400,
Shah Alam, Selangor, Malaysia (Off Jalan Batu Lama, Behind Sekolah Menengah Teknik, Shah Alam, Batu Tiga, Sec 26)
Tel: (603) 5191 7402 / 3 - Fax: (603) 5192 7404
Toll Free: 1300-800-134
Mob: (60) 12-3119124
Email: g2279373@yahoo.com / info@mercucita.com
Website: www.mercucita.com

No comments:

Post a Comment