JOM JADI GENG!

Tuesday, December 2, 2014

Dah Hujung Tahun


Assalammualaikum..

Huh..rindu giler babeng ngan blog saya yang tak seberapa ni..bz sket ngan anak2 sejak diorang cuti sekolah ni..

Sempena cuti sekolah..saya daftarkan anak dara berdua tu kelas fardhu Ain dan Alquran di masjid dekat dengan rumah. Adalah aktiviti yang diorang nak buat, kalau tak dok melepak kat taska jer..boring jugak..berbaloi gak hantar..bayar rm20 sorang..selama sebulan. Moga diorang berdua dapat ilmu yang bermanfaat. Tak kisahla bape bayaran asalkan ilmu yang diorang dapat tu berguna untuk diorang. 

Kejap jer masa berlalu kan. Pejam celik..pejam celik..rupanya dah hujung tahun. Tahun depan Rabiatul plak sekolah.. Camner la budak kecik kenot tu nak galas beg...kihkih..kurus jer..Mesti dia buli kakak ni..hehehe...

Nak beli baju sekolah untuk dia pon susah gak ni, xde saiz dia...tapi bagus gak..beli saiz besar..pakai lah dua tiga tahun..Jimat duit..hahaha..melampau kan..

Ni pon tak prepare lagi barang-barang untuk sekolah diorang.. nantilah..dah hujung bulan nanti, baru gi beli...skang ni saya pon agak sebok nak menghabiskan kerja2 untuk tahun ni..tahun depan lagi berlambak kerja nak di buat..huhu..adatla kan..kerja..

Oklah..saya nak buat kerja dulu..thanks yer..sebab sudi baca karangan merapu di pagi hari..hihi..Peace Yo...