JOM JADI GENG!

Thursday, January 13, 2011

kelas Talaqi Al-Quran lagi..

alhamdullillah..berjaya jugak aku pegi ke kelas Talaqi Al-quran harini.. mula-mula nampak ustaz ni..aku dah cuak dah...buatnye dia soh baca sorang2..klu salah malu aku..tapi bila dpikirkn balik..klu nak blajar kenapa nak malu..kan..

dah namanya pon blajar, standardlah klu tok guru tegus kesilapan kita kan..apalah aku ni..tapi tulah..baca bismillah pon selama ni byk yg x betul..termasuklah aku..harini belajar baca bismillah dengan betul je..mula-mula malu gak bila ustaz soh sorang2 baca..tapi..semuanya sama je..ade kesilapan sendiri..nasib baik ustaz ni penyabar orgnya..hehe..tq ustaz

alhamdullillah aku masih diberi peluang untuk belajar Al-quran disaat usia makin tua ni..moga aku akan sentiasa beramal dengan Al-Quran..insyaAllah..




No comments:

Post a Comment