JOM JADI GENG!

Saturday, September 21, 2019

Mix Vege Pasta By Eatalian Express Pasta


Assalammualaikum,

Hai korang..rajin kan daku update blog yang suam-suam kuku ni. Hehehe. Saje jer. Dah lama sangat tak share macam-macam dengan korang.

Ok korang. Harini aku nak share satu produk yang tak baru sangat dan tak lama sangat, tapi semestinya awesome la. Lebih-lebih lagi untuk mak pak yang ada anak tak suka makan sayur macam anak-anak aku. Heran aku, sorok macam mana pon sayur tu, tetap depa jumpa jugak, pastu tolak ke tepi pinggan. haishh..saje je tau.


Giler cun  pasta ni. Inilah Mix Vege Pasta By  Eatalian Express Pasta. Pasta yang berasaskan sayuran. Bestkan. So, kalau anak-anak yang tak makan sayur tu, amatlah di galakkan untuk bagi anak-anak cuba makan pasta ni. Aku dah try bagi anak-anak aku makan. Depa suka tau. Puas hati aku. Yelah, asyik tak nak makan sayur je kan, sekali aku goreng pasta tu, berebut diorang makan. Diorang tak tau yang diorang makan sayur. Bijak kan beta? Eh..tetiba pulak..hehehe..

Pasta ni memang berwarna warni, tapi bukan dari bahan pewarna tau. Ini merupakan warna asli dari sayuran tu sendiri. Bahan asas yang digunakan hanyalah 10 jenis sayuran dan juga tepung semolina. Tepung semolina ni merupakan tepung yang kadar protein nya paling tinggi.  Tak ada bahan pewarna dan juga tak ada bahan perasa yang lain. menggunakan sayuran asli dan bukan serbuk sayuran.

Sesuai dari bayi yang berusia 8 bulan keatas sehinggalah mak ayah dan atuk nenek bayi...maksudnya sesuai jugaklah untuk orang dewasa. Produk ni jugak, produk homemade 100% halal keluaran bumiputera.


 Inilah 10 jenis sayuran yang digunakan untuk menghasilkan Eatalian Express Pasta ni. Banyak kan? Aku pon tak terdaya nak masak sayur banyak macam ni. Dahla diorang susah nak makan sayur, kalau masak siapa nak makan? Hakak jugak kena menghabiskannya..

Jadi, sejak duduk rumah ni, otak pon kadang -kadang tepu gak, tak tau nak masak apa. Dengan adanya pasta sayur ni, senang hidup aku. Goreng ala kadar pon diorang makan. Cuba aku goreng sayur, jangan kan ala kadar, masak grand bagai nak rak pon, belum tentu diorang makan. Bila dah ada pasta ni, tak delah tepu sangat otak aku kan. Berhubungla jugak sel-sel otak..hahaha.


Ini antara yang aku dah masak. Shell goreng simple jer. Tapi jangan tak caya, habis tau diorang makan. Siap berebut lagi. Dahla aku masak pack 100g jer. Last-last aku dapat tengok je..huhu


Ianya didatangkan dengan 4 shape mixvege Pasta. Ada Shell, Macaroni, Fusilli dan jugak Star. Dan ianya jugak ada dalam 3 pack. 100g ataupon Petite Pack. Yang 100g ni sesuai la kalau korang nak try dulu. suka ke tidak. Macam aku, mula-mula aku amik 100g jer. Tapi anak ramai macam aku. mana maunya 100g. Untuk regular pack pulak ada 250g dalam tu. Mixvege jugak. Maksudnya, campur 10 jenis sayuran dalam 1 pek. dan untuk keluarga besar macam aku, ada value pack 600g. So boleh pilih nak mana satu. bestkan.

Korang kena try tau Mixvege Pasta by Eatalian Express Pasta ni. Ada jugak produk lain. nanti aku share lagi.

Ni harga :

100g =Rm10
250g= Rm20
600g=Rm40

*semua shape sama harga

Postage bergantung pada berat.

nak risik-risik, meh wasap je aku. InshaAllah..korang puas hati.

Ok Korang..jumpa lagi next entry..InshaAllah..



No comments:

Post a Comment

Mix Vege Pasta By Eatalian Express Pasta

Assalammualaikum, Hai korang..rajin kan daku update blog yang suam-suam kuku ni. Hehehe. Saje jer. Dah lama sangat tak share macam-macam ...