JOM JADI GENG!

Wednesday, February 2, 2011

Oh..anak-anakku...

Hai..Assalammualaikum...

Situasi 1

Sumaiyah: Mak..nanti kakak nak beli beg BEN 10 tau..

Rabiatul  : Tak payah..Sumaiyah x boleh beli ..kite je boleh..

(Sumaiyah pon nangis...Pastu Atul yg pujuk "dah..dah..nnti kite beli ye..diam ye..)
MySpace


Situasi 2

Sumaiyah : Mak..nanti kakak nak ikut gi TESCO ye?

Rabiatul   : Sumaiyah x boleh pegi TESCO..kite je pegi..

(Sumaiyah nangis lagi..Pastu Atul gak yg pujuk " dah..dah..Sumaiyah leh pegi TESCO ye...)


MySpace



Situasi 3

Sumaiyah : Mak..kakak nak gula-gula tu

Rabiatul   : Tak bolehlah..tu gula-gula kite..bukan Sumaiyah punyer..

( dan cam biasa Sumaiyah pon nangis lagi...dan Atul jugaklah yg pujuk.."  OK..Ok..kite bg ye..mak..Sumaiyah nak gula-gula..)

MySpaceMySpace


cukuplah aku bagi 3 situasi..Anak-anakku ni mmg suka bergaduh..ade je benda yg nak direbutkan..soh amik remote TV pon nak bergaduh..adusss..tapi dorglah penawar hati kami suami isteri.....hehe

yang paling suka menyakat si adik tu...aduss..dengan muka selamba je dia sakat kakak dia..suke mengadu pon ye jugak..dan yg bestnyer..bila kakak dah nagis..dia gak yg akan pujuk kakak dia..haha..amik kau..kakak kau tu suke nangis...kan dah kena pujuk..kikik..
MySpace


 Hai..x sabar nak tggu dorg ni besar..heheh..layan je lah..gaduh2 baru erat sillaturrahim kan..heheh..aku undur diri dululah...daaa....
MySpace



2 comments:

  1. eh2 cute la..
    gadoh pas2 adik yg pujuk..
    hi3 chumel sgt..;)

    ReplyDelete
  2. Tulah naSib baik dia yg uSik..dan dia jugakLah yg pUjuk...camtUlah hari2...tapi serOnok

    ReplyDelete