JOM JADI GENG!

Tuesday, February 8, 2011

SEGAR DARI LADANG

Hai..Assalammualaikum..

Cam bagUs2 je tajUk dia kan? hehe..bukan ape..akU ni klu dh baLik kg..maCam2 yg akU nak bwk baLik..makLumlah..ayah aku ni sUka sgt bercUcuk tanam..biLa dah ade haSiL..anaK2 La yg akaN tUai haSilnya..sbbnya mak Ayah aKu dh tak termakan..

Apa agaknya yg akU tapaU dr kebUn ayah aku ye:


IniLah antaraNya tanaman yg ayah aku tanam...dan setiap kaLi baLik kg..akuLah..yg tUkang kUtipnya..ade ciLi beSar..betik..tapi x maSak lagi..tOmatO keCik..aSam keping..KokO pOn ayah akU tanam ...Roselle pOn ade tauuu..terUng..LimaU kaSturi..berbUdi kepada taNah..dptLa haSilnya..kan..akuLah yg dpt haSilnya..hahah

Balik TrOlak..bOnet x penUh..BaLik KL..maCam2 aDa..



Hehe..Hasil tapaU'an akU dr kg...piSang..(gOreng pOn sOdap)..nangKa..mmg maniS..sedapppp..Balik KL senang ati..hehe..hari2 makan piSang gOreng...tQ makAyah..
http://www.emocutez.com

No comments:

Post a Comment

Mix Vege Pasta By Eatalian Express Pasta

Assalammualaikum, Hai korang..rajin kan daku update blog yang suam-suam kuku ni. Hehehe. Saje jer. Dah lama sangat tak share macam-macam ...