JOM JADI GENG!

Wednesday, February 23, 2011

TAZKIRAH MAULIDUR RASUL

Hai..Assalammualaikum..

Alhamdulillah..perut dh kenyang makan nasi ayam. suke..suke..suke...hehe
Hari ni ada Tazkirah sempena MauLidur RasUL..penCeramah jempUtan Ustaz BadrUL Amin  dan Ustaz Taufik (Imam Muda)..



Ustaz Badrul Amin pon dok amik gambar gak..


Yang bersOngkOk tulah Imam Muda Taufik..gambar mmg x clear..sal dia dOk jauh..hehe..yang berbaju kuning tu Ustaz Badrul Amin..skang sesi berzanji oleh Imam Muda Taufik..sesi Tazkirah Oleh ustaz BadrUL Amin dah habis..x sempat nak snap..kusyuk dengar dia bercakap..ringkaS dan padat.

MaafLah ye..kuaLiti gambar mmg x berkualiti...org dOk sebOk dengar Taufik berzanji..aku Plak sebOk doK ambik gambar dia...bkn aku..kakak sebelah aku..yg tOlong hehe..tapi..suara Taufik mmg sedap..terpUkau akU..fuhhhh..sedap suara dia klu mengaji ni...Lepas abih Tazkirah dan berzanji..aku pon baLik la ke workshOp..nak makan pLak..bg yg lelaki ada sOlat jemaah..beSt tu dpt sOlat  Jemaah ngan Ustaz Badrul Amin..syahdu suara dia..pas solat Zohor berjemaah, ada sOlat hajat sekali..

Aktiviti hari ni mmg beSt..Ilmu yg amat berguna yg di share oleh penceramah yg mmg beSt..alhamdullillah.. insaf rasanya..betapa berUntungnya aku menjadi Umat Muhammad S.A.W.

No comments:

Post a Comment

Mix Vege Pasta By Eatalian Express Pasta

Assalammualaikum, Hai korang..rajin kan daku update blog yang suam-suam kuku ni. Hehehe. Saje jer. Dah lama sangat tak share macam-macam ...