JOM JADI GENG!

Wednesday, April 13, 2011

ANAK SINCHAN

Hai..Assalammualaikum...

Apa SinChan dah ade anak?????MySpace..Bukan...en3 ni paSal anaK akU yg pipi dah maCam SinChan..tu je..hahah..SinChan bLom ade anaK lagi ye....Smlm dok godeK gambar-gambar yg ada dLm externaL hard diSk..makanya aKu terjumpalah gambar anak2 akU maSa kecik2 duLu..saja naK share..tengOk gambar budak keCik ni..teringin jugaK nak ada anaK kecik lagi..huhu..insyaAllah..kOrang layan jeLah ye..hehe..

Sumaiyah                   Rabiatul



SUMAIYAH ADAWIYAH
V
V
V







ni semua gambar Sumaiyah dr kecik samPai dah besar..alhamdullillah dah besar anak mak...dah boleh suruh...kecik2 pipi cam sinChan..nak buat  camne..mak dia ni suka sgt tengOk SinChan...pipi dah macam pau..huhu...selalu kena gigit pipi...sedappppp...



RABIATUL ADAWIYAH
V
V
V









Rabiatul pon ade gak sikit2 pipi SinChan..tapi x setebal pipi kakak...badan pon kecik je..x nak besar, tapi mkn banyak..huhu...budak keCik ni lagi laSak dari kakak..dan paling suke nyaKat kakak..haha..semOga anaK2 maK jadi anaK2 yg Solehah  insyaAllah..mmmuuuuahhhhhhh...

8 comments:

  1. Allah...geramnya tgk pipi SUMAIYAH ADAWIYAH...penuh ndoi aihh...he he he...cam nak gigit je...adik pun boleh tahan gak bulanye...x pe adik kecik sikit dari kakak janji sihat...moga jadi anak2 yang solehah..amin...

    ReplyDelete
  2. Hihi.. Pipi sinchan Sumaiyah, ni msti penangan susu ibu nih..kuss semangat..hehe

    ReplyDelete
  3. hehe.. mmg tembam la pipi dia. geram..:-p

    ReplyDelete
  4. tembamnya.. geram dengan pipi montel tue.. kalo cute mum mesti dah gigit2..

    ReplyDelete
  5. cumilnye..abamnye..nak cubit2 ^_^

    ReplyDelete
  6. Salam!
    Mak oiii!!!... semangatnya baby tu masa kecik. Dgn pipinya yang jeboh(ckp Perak). Badannya kus semangat ketak-ketak. Boleh lawan sumo dah tu. Hih! Hih! Hih!. Itu buat geram tu...

    Ni tengok-tengok gambar lama ada apa-apa ke? Macam ada makne aja...

    ReplyDelete
  7. haha..Adilla..tengOk gambar lama nak mengimbau kenangan lama tuh..haha..nak feel camner ade baby..huhu..

    ReplyDelete