JOM JADI GENG!

Tuesday, October 9, 2012

Jumpa Lagi..

Assalammualaikum, 

Hai teman-teman...

Ceewah..cam byk teman jer... kan...
Tetiba Plak aku rasa rajin nak mengupdate blog yg dah lama sgt aku x update. maklumlah..anak dah makin membesar..makanya dah rajin la sket nak mengupdate..hehe..lagipon Umar tu bukannya nak sgt ngan aku..dia lebih suka ikut bapaknya..hehe..anak bapak katakan..dia nak ngan aku time nak susu jer...sebab dia kan masih breastfeed ngan aku..huhu..tau pon dia yg bapak dia xde susu..hihi

eh..aku malas la nak menaip..aku bg gambar jelah...

Umar dok kacau kakak-kakak dia main masak-masak...
kakak tengah masak, dia amik dapur gas kakak..nasib baik x terbako..hehe..



Apa yg kakak pegang, itulah yg paling dia suka amik..

abaikan rumah yang tengah berselerak tu yer...Akukan wanita berkerjaya..haha..
sangatlah bekerjaya kan..

Umar lagi..kusyuk main..mata dah ngantuk tapi disebabkan mainan yg berselerak atas lantai..dia x jadi nak mengantuk

Lebih-lebih lagi tengok kakak Sumaiyah tambahkan lagi mainan atas lantai..yummmyyyyyy...

Ni muka kakak Sumaiyah lepas kena marah...dia ni sensitip sikit..kalau dah kena marah...melajuk la...tu yg amik tilam Umar buat tutup muka, tapi sebok gak  nak tengok kartun. dia ni skang asyik nak tengok channel 613 jer..nak tengok kartun..dah boleh hafal dah lepas ni kartun apa..walaupun kartun tu dah banyak kali ulang... aku gak lah yang tension...
bila aku cakap ngan dia "kakak ni , asyik tengOk kartun jer" dan dia dengan riaknya jawab " Yerlah..budak-budak, memang suka tengOk kartun"

OOHHHHHH..Tidakkkkkk...

Aku kehabisan kata-kata, bila cakap ngan anak-anak aku...tu baru jawapan dari Sumaiayah, kalau dari Rabiatul..lagilah....

No comments:

Post a Comment

Mix Vege Pasta By Eatalian Express Pasta

Assalammualaikum, Hai korang..rajin kan daku update blog yang suam-suam kuku ni. Hehehe. Saje jer. Dah lama sangat tak share macam-macam ...