JOM JADI GENG!

Friday, October 3, 2014

Umar dan Ultraman


Assalammualaikum...

Cerita je pasal Umar ni..hadoi..tepuk dahi dulu..Alahai anak bujang mak yang sorang ni..macam peel sekarang ni. Sejak dah besar sket ni, nampak Umar suka sangat tengok citer lawan-lawan. cam citer superman, Boboiboy..pastu sekarang ni yang paling dia suka.. Ultraman la..huhuhu.. Balik taska jer..nak tengok Ultraman. Pastu bising la dia bgtau Ultraman datang la..raksaksa dtg.."mak..mak..tomen..tomen.." huh..dah la suara nyaring...tanjat mak ..

Pastu klu keluar je, mesti kena pow mainan ngan dia..nak patung ultraman la..belon ultraman...hadoiii..asalkan ultraman la.. mainnyer dah la ganas sangat. baru jer beli dah tercabut tangan...dah cacat..sabar je lah. Dulu dia  minat sangat ngan Upin Ipin..sampai baju yang nak pakai pon, nak upin ipin gak. Sekarang dah tukar, dah jatuh hati ngan Ultraman. tak kiralah..Ultraman Taro ker, Max ke, Mebius ker..semua dia suka..macam-macam perangai dia skang. nak gi taska nak bawak mainan, klu tak dapat bawak..alamatnyer..meraunglah..dari dalam lift sampaila kt taska..nasib taska kat tingkat bawah jer..nasib jugak si ayah Umar ni gagah perkasa..dia lah yang dukung Umar sampai bawah..saya cuma mampu melihat sahaja..kihkih. tu belom lagi dia buat-buat tido time orang sebok nak gi kerja..anak bujang sorang..



tara...kepala dah botak..hahaha..Umar ni tak boleh dibiarkan rambut panjang..kang nampak sangat serabut...dia tak serabut pon..mak dia yang serabut lebih..hihi..macam orang banyak masalah jer..kali ni botak kepala dah tak nangis dah..dulu siap gaduh lagi ngan ayah dia..tapi kali ni..bila ayah nak touch up sket..dia cakap"mak..tenok(tengok) ayah ni.." mak dah selalu tengok ayah Umar..

Halussss  jer..


sepupu sepapat yang sama-sama minat ultraman. Ni lah mentor Umar dalam bab-bab ultraman ni..nama pon dah lebih kurang Amir.. sama-sama dah botak. Tension jer muka Amir kena botakkn kepala. dah tu plak kena paksa amik gambar...oh..tidak..

Baru-baru ni jugak..Umar dah berjaya pow saya ultraman lagi..siap ngan raksasa Gogon lagi..haduiii..Oh anak...

Ultraman dan Raksasa Gogon..hiyarkkk

masa untuk bertarung....tumbuk dia..tumbuk......hisshhh..over mak Umar ni..hihi.
tapi kan dalam pertarungan ni..raksasa gogon ni dah kehilangan kedua-dua belah tangan...yeah..Ultraman menang..huhu..

Oklah..tu jer pon nak citer..


       -Wassalam-

2 comments:

  1. salam ukhwah, anak lelaki lain minatnya kan, anak2 ana dulu suka sangat dengan barbie doll, pantang nampak mesti nak hehe...

    ReplyDelete
  2. Tulah pasal..macam2 hal anak2 ni...

    ReplyDelete