JOM JADI GENG!

Saturday, June 4, 2011

OMG...Grrrrrrrrrrrrrrr !!!!!

Assalammualaikum...

OMG!!!! Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...panjaNg "r" tu maknanya marah sgt la tu...kata Nabil La..heheh...mana x marah ngan geram..anaK dara aku yg ber2 tu pakai bedak..tapi dah abih dituang kat lantai...dah kat lantai penuh ngan bedaK..MuKa lagilah...dah mcm Zombie kampung pisang dah..adoyaiiii...


tarraaaaaaaa..niLah dia Zombie Kampung Pisang tu...ishhhh..grrrrrrrrrrrrrr

Siap jelir Lidah lagiii...nak Kena ni...

huh.....niLah mentornya..

Protege sumaiyah...geram tOL la...

cantiK ker???????

Bergumbira nampaK..siap kOrang...

ade "PeaCe" lagi...


manJa la Konon...

hahahah..kan ke dah nangis..mentor ganas sgt..suKa usiK adik...


Merajuk..hahahah..tadi geng sangat ngan kakak..skang dah gaduh...


Nilah dia..suKa tarik rambut adik..gigit adiK..bila marah dia leh ckp"alah..kakak x saKit pOn" mmgLa kakak x saKit..sbb adik yg sakit.. GRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

2 comments:

  1. So sweet tengok telatah anak2 kan..nak marah pun bleh rsa nak gelak plak mcm nak cium2 je Sumaiyah ngan Rabiatul ni..penghibur hati keluarga..

    ReplyDelete
  2. Ha'a la...pandai sungguh mentornye tu...he he he...yang bestnyer bila kakak cakap x sakit...mmg bijak...hurm...anak sapalah tu...he he he....=)

    ReplyDelete