JOM JADI GENG!

Wednesday, October 12, 2011

BAGI BALIK HIDUNG KITE!!

Assalammualaikum...

Hai..heheh..rasa-rasanya tngOk tajUk tu tau taK, knape? heheh..nak Main teka-teKi lak yek...saje je..mukadimah..haha

sKang aKu dah dpt pOint utk usiK Rabiatul bila aKu boring sgt2..hahaha..Budak kecik ni, bila kite ckp, suKa je buat lawak....sKang aku suKa usik , konon-konon aKu amik hidung dia... " mak amik hidung Atul ye?"..Dengar je aKu amiK hidung dia...apalagi...mengamuk lah dia..." bagi balik hidung kite...bagi balik" ye ye je budaK ni...menangis beria-ia dia konon-konon xde hidung..dah kena curik...


Pinjam hidung ye..hahahha MySpace


Apalagi..ngamuk la dia..hidung Xde..kesiannnMySpace


Bila dah bagi baLik (tupOn bagi balik sbb hubby bising soh bagi balik, Hubby pOn sama je...buat cam real je aku amik hidung dia), dia cek balik betuL ke dah dapt hidung ..hahhaha MySpace


Muka setelah puas hati,hidung dah ada...suka aku...suka melayan dia...itu blom lagi dia jawab atau tanya buKan-bukan tu...asal aku ckp sakit perut je..dia ckp " baby dah nak kluar  ke?" hehhe..excited nak jadi kakak...

nanti kang boleh amik lagi hidung dia..hahahhaahahh......

8 comments:

  1. comel gile anak sis nih..boleh bygkan mcm mane die melalak kalau sis amik hidung die..

    ReplyDelete
  2. hahaha..comel jek atul..tgk gelagat diyer ngamuk2 gituh..heheheh




    CiK DoLlY dAh fOlLoW Ur blOg
    PlEasE fOlLoW My bLoG aT: http://cikdolly90.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. budak2 memang banyak kerenahnya eh....

    buat kite suka mengusik!

    jangan nanges sudah... bingit telinga...

    ;)

    ReplyDelete
  4. HAha.. comell.. =)

    ReplyDelete
  5. kehkehh..cian atul kene hambek idung dia....hihi

    ReplyDelete
  6. salam kenal,,sukses yahh dengan postingan nya

    ReplyDelete
  7. Hi ! Awesome blog ! Done follow u . I will always support ur blog :D .

    http://secret-domokun.blogspot.com/

    ReplyDelete

Mix Vege Pasta By Eatalian Express Pasta

Assalammualaikum, Hai korang..rajin kan daku update blog yang suam-suam kuku ni. Hehehe. Saje jer. Dah lama sangat tak share macam-macam ...