JOM JADI GENG!

Friday, September 20, 2019

I'm Back



 Assalammualaikum..

Hai korang...Ya Allah..sudah bertahun rupanya daku tak update apa-apa dalam blog ni rupanya.
bukan sahaja dah bersawang, dah tumbuh semak samun rupanya. Hahaha..
Nak berblog pon dah tak tahu macam mana. jakun sekejap.

Sebenarnya banyak benda nak cerita. Tapi tulah, disebabkan kekangan masa, maka impian tinggal impian. maklumlah..ahli keluarga makin bertambah. eh..hahahha...Rezeki Allah..

Maka dengan pertambahan ahli keluarga, aku dengan ini, telah decide untuk berhenti kerja dan menjadi surirumah sepenuh masa. Alhamdullillah..dah 2 tahun aku berhenti kerja. Ingatkan jadi surirumah bolehlah update blog, tapi tak jugak..hahaha..sibuk 24jam jugak.

Ini pon sebab anak-anak dah semakin membesar dan bolehla curi-curi masa update. so,  tak delah rasa bosan bila anak-anak ke sekolah

Korang, sepanjang aku tak berblog ni kan, banyak sebenarnya kisah suka duka yang aku dan keluarga kena lalui.

 Antaranya ialah, aku baru kehilangan bonda yang tersayang. Inilah pertama kali aku merasa kehilangan sangat. Sungguh weh..aku tak tipu. Hilang separuh hidup aku bila mak tak de. Ni pon masa tengah menaip ni, aku sebak sangat teringatkan arwah mak.

Next entry aku story k.

Up dulu come back entry untuk inform korang, pasni dah boleh baca balik blog ni...hahahha..perasan..macam la ada orang cari kan..dah..aku kisah apa..

Tata korang..inshaAllah..ada rezeki, aku tulis lagi...daaaa...

No comments:

Post a Comment

Mix Vege Pasta By Eatalian Express Pasta

Assalammualaikum, Hai korang..rajin kan daku update blog yang suam-suam kuku ni. Hehehe. Saje jer. Dah lama sangat tak share macam-macam ...